Voor de betweters: BBB ThinkTank

Als jij net zoals wij ook overal een mening over hebt en in het bijzonder over de producten die je voor/met het fietsen gebruikt, maar vaak achter je oren krabt over wat de product manager, constructeur of marketeer in hemelsnaam er toe zette om dat product te maken zoals het is, hier is je kans!

BBB Triple B is daarom een ThinkTank gestart op de Triple B Cycling facebook pagina. Deze denktank vormt een online gebruikersplatform dat men gaat gebruiken om rechtstreeks van de consument feedback te krijgen. Een lidmaatschap geeft je de mogelijkheid invloed te hebben op de productontwikkeling en daarnaast maak je kan op diverse prijzen. De ThinkTank zal bijvoorbeeld worden ingeschakeld bij het kiezen van het beste ontwerp van een nieuw product of tot het komen van een goede productnaam, zoals wij al meermalen de vernieuwde uitspraak van de merknaam hebben aangekaart.

Inmiddels is het eerste project aan de ThinkTank voorgesteld; een stuurlint. Je mening, inzicht en ervaring kun je uiten om invloed uit te oefenen op een door Triple Bee nieuw te ontwikkelen stuurlint. Misschien lijkt je dit niet het meest spannende onderdeel van je fiets, maar het is er een met een grote invloed op je rijcomfort. Dikte, structuur en de wijze van bevestiging hebben daar allemaal invloed op. En als je ooit stuurlint gebruikt hebt, heb je er dus ook zeker wel een mening over. Door het invullen van een korte vragenlijst draag je als ThinkTanker bij aan de ontwikkeling van een nieuw stuurlint. Onder de deelnemers aan de enquête worden 10 Triple B RaceRibbon stuurlinten verloot!

De resultaten van de enquête worden gepubliceerd in de ThinkTank, zodat je achteraf ook kunt zien wat de mening van andere ThinkTankers was en de product ontwikkelaars met deze resultaten zullen gaan doen.

Klik dus op de ‘Vind ik leuk’ knop op de Triple B Cycling facebook pagina, ga naar de ThinkTank pagina en laat je mening gelden!

Bron: www.triplebeecycling.com

Geplaatst in Nieuws.
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
oudste
nieuwste populairste
Inline Feedbacks
View all comments